Pachete de ASISTENTA TEHNICA si MENTENANTA
Deoarece ne gandim in permanenta la clientii nostrii, pe langa garantia calitatii produselor, incercam sa oferim si servicii de asistenta tehnica la cel mai inalt nivel.
Convingerea noastra este ca un parteneriat de consultanta se bazeaza pe respectarea si intelegerea cerintelor clientului, nevoile acestuia avand intodeauna prioritate.
Solutiile oferite de agentii nostrii sunt personalizate pe masura nevoilor dumneavoastra si sunt rezolvate in cel mai scurt timp posibil.
Pentru ca suntem constienti ca fiecare afacere este diferita, am venit in intampinarea dumneavoastra cu trei tipuri de pachete de "Contract de Asistenta".
Pachetul de asistenta tehnica SMALL Services
Se adreseaza utilizatorilor sistemelor PLATPHORMA si BANI, cu volume mici de activitate si vizeaza intretinerea / mentenanta sistemelor deja achizitionate.
CiteÅŸte mai mult...
Pachetul de asistenta tehnica STANDARD Services
Se adreseaza utilizatorilor sistemelor PLATPHORMA si BANI, cu volume medii de activitate si vizeaza intretinerea / mentenanta sistemelor deja achizitionate.
CiteÅŸte mai mult...
Pachetul de asistenta tehnica EXPERT Services
Se adreseaza utilizatorilor sistemelor PLATPHORMA si BANI, cu volume mari de activitate si vizeaza intretinerea / mentenanta sistemelor deja achizitionate.
CiteÅŸte mai mult...
Pachetul de asistenta SAVE AND SAFE
Introdus incepand cu luna noiembrie 2011, Pachetul de asistenta SAVE & SAFE se refera la un serviciu de back up-ul lunar al datelor din aplicatiile PLATPHORMA, BANI, ImmERP si ResurseERP si se adreseaza in special utilizatorilor ce nu au compartiment intern IT si care doresc sa faca copii de siguranta a datelor. Pot beneficia de acest serviciu si utilizatorii care au compartiment IT intern, dar acesta fie nu are in atributiuni back up-ul aplicatiilor de contabilitate, fie doresc o copie suplimentara a datelor.
Serviciul este oferit gratuit pentru toti utilizatorii cu contracte de mentenanta, indiferent de produsul achizitionat.
Pachetul de Mentenanta IT Hardware
Pe parcursul activit??ii nu de pu?ine ori a?i fost distra?i de la administrarea generala a business-ului de c?tre diverse defec?iuni hardware sau probleme software ap?rute in momente delicate sau critice, acestea generând frustrare, pierdere de timp si chiar bani. Sistemul informatic al unei organiza?ii trebuie sa fie un sistem care sa genereze valoare, sa ajute in îndeplinirea obiectivelor iar problemele, inerente de altfel, trebuie minimizate prin dimensionarea corecta a sistemului informatic si men?inerea acestuia in stare optima de func?ionare.
Obiectivul nostru, celor de la Soft Systems, este ca dumneavoastr? sa pute?i sa va concentra?i pe administrarea, dezvoltarea business-ului si atingerea obiectivelor f?ra a mai fi nevoie sa va împiedica?i de problemele generate de sistemul informatic.
In acest sens va prezentam cel mai noi produse din portofoliul companiei noastre privind auditarea, depanarea si mentenan?a sistemelor informatice.
Contractul Standard de mentenan?a este contractul de baza la care, in func?ie de necesit??ile observate in urma auditului sistemului dumneavoastr? informatic, se pot ad?uga op?iuni astfel incit sa se fac? o dimensionare corecta a contractului din punct de vedere al costurilor si al beneficiilor.
CiteÅŸte mai mult...