Business To Business (B2B)
Modulul Business to Business (Gestionarea relatiilor cu partenerii)
- Personalizati orice act cu text formatat si imagini pentru fiecare produs;
- Creati oferte pentru parteneri direct din program;
- Actele se pot trimite din program pe email, cu atasare PDF;
- Ofera un sistem pentru gestionarea actiunilor de marketing cu fiecare partener in parte, astfel veti sti exact ce, cui si cand ati trimis diverse oferte, emailuri,
- campanii publicitare;
- Crearea de conturi partener pe internet, cu posibilitatea de logare si consultare online a situatiilor si a actelor;
- Se leaga de un program destinat distribuitorilor pentru consultanta stocurilor si efectuarea de comenzi;
Avantajele utilizarii Modulului B2B
Sistemul permite personalizarea oricarui act (factura emisa, comanda, aviz).
Designul este atragator, cu posibilitatea atasarii imaginilor pentru produse si logo / sigla pentru societatea emitenta.
2. Generare e-mailuri, cu atasare PDF, direct din program
Programul genereaza si trimite automat printr-un email personalizat situatii si rapoarte, facturi si alte documente, notificari facturi scadente si alte buletine informative.
3. Registratura
Acest modul permite arhivarea documentelor de orice tip. Acestea pot fi atasate de diverse fise, acte, etc...si pot fi consultate on-line, oricand. Obtineti astfel un sistem extrem de eficient si usor de gestionat de indosariere virtuala, direct din program.
Pretul Modulului B2B
Modul B2B (Gestiunea relatiilor cu partenerii) *Numai impreuna cu PlatphormaSQL
|
|
Pret / licenta | 199 |
* Pretul nu include TVA si se calculeaza la cursul BNR din ziua achitarii produsului.
Se asigura sistemul de plata in rate, in parteneriat cu GRENKE RENTING ROMANIA !
In acest pret sunt incluse:
- kit ul de instalare al sistemului;
- instalarea pe sistemele D-vs;
- analiza de flux informational;
- scolarizarea personalului la implementarea sistemului*;
- asistenta tehnica si financiar contabila*;
- licenta PlatphormaSQL.
* Prin scolarizarea personalului si asistenta tehnica la implementarea sistemului se intelege asistenta tehnica de specialitate oferita de firma noastra, in mod gratuit, in prima luna de utilizare efectiva a sistemului, pana la obtinerea unei balante de verificare corecte si complete. In afara acestor gratuitati, la cererea beneficiarului, se pot oferi servicii de asistenta tehnica personalizata, in cadrul unui contract de asistenta sau ocazional .
Pentru oferta personalizata va rugam nu ezitati sa ne contactati !