PRIORITIZARE | FLUIDIZARE | CLARITATE | ARHIVARE | TIMP REDUS DE RASPUNS | URMARIRE IN TIMP REAL


Cereri suport
Soft Systems :: Suport Clienti > Cereri suport

Căutare ajutor:


Cerere de suport alocata

Cererea Dvs de suport a fost alocata unui consultant.


 

Înregistrează un tichet
Înregistrează o solicitare către un departament

 
 

Vizualizează un tichet existent
Vizualizează tichetele înregistrate de tine în trecut

 

 

Bibliotecă de cunoștințe

» Cele mai accesate articole ale bibliotecii de cunoștințe:
 

» Vizualizează întreaga bibliotecă de cunoștințe

 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid


Prin trimiterea unei cereri de suport, sunteti de acord sa primiti raspunsul formulat de operatorii nostri, pe adresa de e-mail indicata / a nr de telefon specificat.

De asemenea sunteti de acord sa primiti, pe aceasta adresa de e-mail, informatii cu privire la produsul specificat (informari tehnice, versiuni noi, informatii pivind actualizari legislative sau dezvoltari de program).